رسانه مدیاتیرسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
جستجو
محبوب‌های گذشته
ذخیره ویس در واتس اپ
چطور ویس‌هایی را که در واتس اپ ارسال می‌شوند، ذخیره کنیم؟
آموزش و راهنما ویژه
eFootball PES 2021
راهنمای کامل حل مشکلات pes 2021 (هنگ، اجرا نشدن، گرافیک)
بازی و سرگرمی ویژه
حقوق معلمان 8 میلیون تومان شد؟
اعلام زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان 99
اخبار و رویدادها
مطالب تصادفی
Galaxy AI چگونه امنیت داده‌های شما را تضمین می‌کند
Galaxy AI چگونه امنیت داده‌های شما را تضمین می‌کند
فناوری و دیجیتال
۳۰ اصطلاح پرکاربرد در شبکه‌های اجتماعی که هر کاربر باید بشناسد
۳۰ اصطلاح پرکاربرد در شبکه‌های اجتماعی که هر کاربر باید بشناسد
آموزش و راهنما اپلیکیشن‌ ویژه
ادعای جنجالی BMW: علاقه کاربران به CarPlay و Android Auto واقعی نیست
ادعای جنجالی BMW: علاقه کاربران به CarPlay و Android Auto واقعی نیست
خودرو و حمل نقل فناوری و دیجیتال
در حال مطالعه: یک میلیون کاربر فعال«سرمایکس» همزمان با رویداد «مسیر اوج»
به اشتراک گذاری
اطلاع‌رسانی
Font ResizerAa
رسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
Font ResizerAa
جستجو
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
ما را دنبال کنید
رسانه مدیاتی > اخبار اجتماعی > اخبار داخلی > یک میلیون کاربر فعال«سرمایکس» همزمان با رویداد «مسیر اوج»
اخبار داخلیفناوری و دیجیتالویژه

یک میلیون کاربر فعال«سرمایکس» همزمان با رویداد «مسیر اوج»

آخرین به‌روز رسانی در ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
توسط علی صدرالدینی
منتشر شده در تیر ۳, ۱۴۰۳
به اشتراک گذاری
IMG 8930
به اشتراک گذاری

یکشنبه، سوم تیرماه، رویداد «مسیر اوج» صرافی رمزارز سرمایکس با حضور اصحاب رسانه‌های اقتصادی و رمزارزی در استودیو وی‌کست برگزار شد.

 در این رویداد، مدیران سرمایکس از مسیر حدود 7 ساله این صرافی گفتند، از سرویس «استیکینگ» رونمایی کردند و وعده دادند در حاشیه نمایشگاه الکامپ  از دیگر سرویس سرمایکس که کاربران مدت زمان زیادی را در انتظار آن بودند، رونمایی می‌شود.  در پایان رویداد «مسیر اوج» نیز قرعه‌کشی کمپین جزیره پر جایزه انجام شد و برندگان کمک هزینه 150 میلیون تومانی سفر به پاریس و یک دستگاه 207 مشخص شدند. 

نکته جالب توجه در حین برگزاری رویداد «مسیر اوج»، شمارش زنده تعداد کاربران این صرافی و  گذشتن از مرز «یک میلیون» نفر بود.

در بخشی از این رویداد، مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس وعده داد که هفته آتی و در حین برگزاری نمایشگاه الکامپ از سرویس دیگر این صرافی رمزارز رونمایی می‌شود. 

- تبلیغات -

چهار اصل مهم در سرمایکس

حسن قلیچ‌خانی، مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس به عنوان تنها سخنران این رویداد ضمن برشمردن اصول اساسی فعالیت سرمایکس گفت:« از دی ۹۶ که سرمایکس (با نام پیشین ارزجو) شروع به کار کرد، به دنبال یک رویا بود. 

رویایی به منظور ایجاد راه‌حلی برای سرمایه‌گذاری تا کاربران از روش‌های گوناگونی برای کسب سود از اندوخته‌های خود اقدام کنند.»

بر اساس گفته‌های قلیچ‌خانی با «توجه به نیاز کاربران»، 4 اصل شفافیت، نوآوری، مشتری‌محوری و امنیت کنار یکدیگر قرار گفتند تا ارزش‌های سرمایکس را شکل دهند. 

مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس در توضیح اصل شفافیت گفت:«شفافیت مهمترین اصلی است که باید در جایی که سرمایه مردم قرار دارد، بیشتر مورد توجه قرار گیرد. شفافیت در سرمایکس نیز شالوده ارائه سرویس به کاربران است؛ در این راستا و در سالروز تاسیس سرمایکس در دی ماه و به منظور ایجاد و توسعه شفافیت، اولین گزارش سال را برای استفاده کارشناسان و فعالان رسانه‌ای و رمزارزی منتشر کردیم»

امنیت از دیگر اصول سرمایکس بود که قلیچ‌خانی به آن اشاره کرد و گفت:«تلاش و افتخار ما در این سال‌ها این است که سرمایکس بالاترین درجه امنیت را داشته است.»

او در بخش دیگری از سخنرانی خود، نوآوری را اصل سوم سرمایکس معرفی کرد و گفت:« تا پاییز سال 1402 سرویس OTC ارائه می‌کردیم اما از مهر 02 پلتفرم معاملاتی را نیز ایجاد کردیم که به نوعی بازار معامله حرفه‌ای برای افرادی است که معاملات بیشتر و حرفه‌ای‌تری در بازار انجام می‌دهند.» 

بر اساس گفته‌های مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس، سرویس «استیکینگ» که به نوعی نگهداری و قفل کردن از ارزهای مختلف و کسب سود است، نیز چند هفته پیش در دسترس کاربران قرار گرفت که آن نیز در راستای بهره‌مندی از نوآوری و ارائه سرویس‌های به‌روزتر در این بازار است. بر اساس گفته‌های قلیچ‌خانی این سرویس با توجه به نیاز کاربران و  بر اساس ارزهایی که بیشترین محبوبیت را داشته‌اند، در سرمایکس ایجاد شده است. با این سرویس کاربران در بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند با نوسان ارزش سبد ارزی خود، سود کسب کنند.

برای آگاهی‌بخشی نیز ماموریت داریم

مشتری‌محوری نیز چهارمین اصلی بود که قلیچ‌خانی به آن اشاره کرد و گفت:« اگر صرافی ارز دیجیتال مشتری‌محور نباشد و تصمیماتش بر اساس نیاز مشتریان شکل نگیرد، نمی‌تواند ایجاد کند. اگر اینجا هستیم و درباره اوج گرفتن صحبت می‌کنیم به این دلیل است که به این 4 اصل وفادار بودیم و سعی کردیم جلوه‌ای تمام و کمال از آن باشیم و در تک تک فعالیت‌های ما جاری و ساری باشد.»

بخش دیگر سخنرانی قلیچ‌خانی به ماموریت سرمایکس برای آگاهی بخشی به جامعه فعالان ارز دیجیتال اختصاص داشت که او در این خصوص گفت:«چندین کمپین برگزار کردیم که هدفمان تنها جذب کاربر و افزایش تعداد معاملات نبود بلکه هدف ارتقا دانش فنی را نیز در نظر داشتیم.»

او در خصوص برنامه‌های تیم بازاریابی به منظور آگاهی بخشی نیز توضیحاتی ارائه داد؛ حمایت از دوره‌های آموزشی، انتشار کتاب همچنین تهیه ویژه برنامه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های تیم بازاریابی در سرمایکس برای این هدف است. 

68 درصد از کاربران، سرمایکس را با خیالی آسوده به دیگران معرفی می‌کنند.

قلیچ‌خانی در ادامه صحبت‌های خود به نرخ NPS این صرافی رمزارز که 54 درصد است، اشاره کرد و ادامه داد:«این نرخ در میان کسب و کارهای ایرانی نرخ بالایی محسوب می‎شود. از حدود دو هزار نفر کاربر نظرسنجی شده، 68 درصد کاربران سرمایکس را با اطمینان و خیالی آسوده به دیگران معرفی می‌کنند که این امر در افزایش شمار کاربران بی‌تاثیر نبوده است. »

IMG 8936

خرید قسطی سرمایکس؛ به‌زودی

بخش دیگر رویداد «مسیر اوج» به نشست خبری با فعالان رسانه‌های اقتصادی و رمزارز اختصاص داشت. قلیچ‌خانی در پاسخ به پرسش تجارت نیوز در خصوص زمان رونمایی از سرویس خرید قسطی و اعطای وام و چرایی تاخیر در آن گفت:«سرویس خرید اقساطی را قطعا راه اندازی خواهیم کرد. زیرساخت‌ها آماده‌سازی شده و امکان دارد تا یک یا دو هفته آتی به صورت رسمی رونمایی شود. » بر اساس گفته‌های مدیر مارکتینگ سرمایکس این تعلل به منظور جلوگیری از بروز هرگونه باگ و جلوگیری از ایجاد مشکل در فرایند خرید اقساطی بوده است. 

احسان مطلبی، مدیرعامل و بنیان‌گذار سرمایکس نیز در پاسخ به سوال تجارت نیوز در خصوص چرایی تعلل در ارائه سرویس جدید به بازار گفت:« پیش از آماده‌سازی هر سرویس و فیچر، باید تمام جوانب آن سنجیده شود. از سویی باید زیرساخت آن نیز به صورت منظم چیده شود. به همین دلیل رونمایی از سرویس جدید ممکن است کمی به طول بینجامد.»

مطلبی در پاسخ به سوال دیگر تجارت نیوز در خصوص انتظارات از رییس جمهور آتی چیست؟ گفت:« بارها گفتیم که فضای جاری، خاکستری است و به هیچ سمتی نمی‌رود. خواسته ما این است که یک سری موانع رفع شود. برای این منظور باید ساختاری چیده شود که می‌بایست دارای چارچوب و قاعده باشد. افرادی که مسئول این حوزه می‌شوند، باید سواد لازم برای مدیریت بهتر را داشته باشند و از حالت مدیریت سنتی خارج شوند.»

کاربران برای ما تنها عدد نیستند

نحوه وفادارسازی برند و توسعه آن از دیگر سوالات مطرح شده توسط خبرنگاران بود که قلیچ‌خانی اینگونه پاسخ داد:« کاربران برای ما عدد نیستند. هر کسی قصه منحصربفرد خود را دارد و هر کدام سرمایکس را برای هدفی انتخاب کردند. مسئولیت خود می‌دانیم که راه‌حلی برای کاربرانمان باشیم.»

مسئولیت اجتماعی از دیگر سوالات مطرح شده در نشست با خبرنگاران بود که مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس به آن پاسخ داد. بر اساس گفته‌های قلیچ‌خانی «سرمایکس اولین صرافی ارز دیجیتال بود که باشگاه مشتریان با نام سرمایه کلاب دارد. در این کلاب چهار دسته‌بندی آموزش، خرید کالا، خرید خدمات و سفر در باشگاه مشتریان سرمایکس وجود دارد که کاربران با امتیازهایی که از تراکنش‌های خود کسب می‌کنند، می‌توانند کد تخفیف دریافت کرده و با آن از سایت‌هایی که همکاری داریم، خدمات مورد نیازشان را انتخاب کنند.»

گروه‌بندی کاربران از دیگر موارد عنوان شده توسط قلیچ‌خانی در راستای وفادارسازی مشتریان بود. بر اساس گفته‌های او « کاربران بر اساس مدت زمانی که در سرمایکس فعالیت داشته اند، در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‎شوند که هر کدام خدمات خاصی دریافت می‌کنند. به‌عنوان مثال کارمزد برخی از این گروه‌هابه صفر می‌رسد و برخی دیگر نیز زودتر از بقیه به سرویس‌های سرمایکس دسترسی پیدا می‌کنند.»

مهمترین مسئولیت اجتماعی ما، آگاهی بخشی است

از مدیران سرمایکس در خصوص مسئولیت اجتماعی پرسیده شد که مدیر ارشد بازاریابی در این خصوص گفت:«مهمترین مسئولیت اجتماعی آموزش دادن و آگاهی بخشی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال است. تاکنون رویدادهای مختلفی برگزار کردیم که جنبه تبلیغات نداشته‌اند اما برای اهداف آگاهی‌بخشی و آموزشی برگزار شده‌اند.»

قلیچ‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کمک به خیریه نیز اشاره کرد و گفت «کارمزد برخی تراکنش‌ها به حساب خیریه نیز واریز می‌شود.»

بزرگترین اتک تاریخ بازار ارز دیجیتال به سرمایکس وارد شده است

مطلبی در پاسخ به این پرسش که برای مراقبت از داده‌ها و امنیت چه اقداماتی انجام شده، گفت:«تیم سرمایکس در ابتدا متشکل از افراد فنی و برنامه‌نویسان بوده است. در مباحث امنیتی، سعی شده تمام استانداردهایی که وجود داشته، رعایت کنیم. برخی موارد را به دلیل مباحث امنیتی نمی‌توان بیان کرد.» بنیان‌گذار و مدیر عامل سرمایکس در بخش دیگری از سخنان خود به بزرگترین اتک تاریخ ارز دیجیتال اشاره کرد و گفت:«در آستانه هفتمین سال فعالیت صرافی سرمایکس، هیچ مشکلی امنیتی برای کاربران وجود ندارد و پیش از این هم وجود نداشته است. ما شاهد بزرگترین اتک تاریخ ایران در سال ۹۹ به سرمایکس بودیم که به حمله زامبی‌ها معروف شد، که حتی در آن نیز هیچ گونه اطلاعات حیاتی از کاربران به دست حمله‌کنندگان نیفتاد و منتشر نشد.»

بازی‌های تلگرامی را باید پذیرفت

قلیچ‌خانی در پاسخ به پرسشی در خصوص «رویکرد سرمایکس به بازی‌های تلگرامی چیست؟» گفت:«چه بخواهیم و چه نخواهیم این نوع بازی‌ها هستند و در بین کاربران نیز رواج دارند. البته خوبی‌هایی نیز دارند و آن آشنایی افراد با حوزه ارزهای دیجیتال است. رویکرد ما این است در کنار فعالیت‌های بازاریابی بتوانیم محتواهای مناسبی را نیز برای این نوع از بازی‌ها ایجاد کنیم تا با آگاهی بخشی به افراد، تصمیم‌گیری را نیز برایشان  تسهیل کند.»

مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس در ادامه به رویداد «پیتزادی» اشاره کرد و گفت:« به مناسبت روز پیتزا بازی تلگرامی ایجاد کردیم که در آن تپ (Tap) کردن هر فرد در نهایت به امتیاز و جایزه تبدیل می‌شد. در نظر داریم به محض لیست شدن ارزهای تلگرامی در صرافی‌های بزرگ دنیا، در صرافی نیز این ارزها را در اختیار افراد قرار دهیم.»

برای افراد کم توان نیز برنامه‌هایی برای بهره‌مندی از خدمات بازار ارز دیجیتال داریم

از دیگر سوالات خبرنگاران حاضر در این نشست به «در دسترس‌پذیری سرمایکس برای معلولان» اختصاص داشت که قلیچ‌خانی گفت:« چت آنلاین و ارتباط با کارشناسان برای افراد ناشنوا و کم شنوا یکی از اقدامات سرمایکس است. البته در نظر داریم با همکاری تیم‌های محصول و طراحی، برای افرادی که مشکلاتی در تشخیص رنگ دارند، امکانات بهتری را فراهم کنیم.»

مطلبی نیز به این سوال پاسخ داد و گفت:« احراز هویت، مراجعه و خرید حضوری یکی از امکاناتی است که افراد کم توان می‌توانند از آن به منظور حضور بیشتر در بازار رمزارز استفاده کنند. افرادی که به هر دلیلی نمی‎توانند فرایند احراز هویت را طی کنند، با مراجعه به صورت حضوری از خدمات سرمایکس بهره‌مند می‌‎شوند.

 میخواهیم در جمع 3 صرافی برتر قرار گیریم

قلیچ‌خانی در پاسخ به این سوال که آینده سرمایکس را چگونه پیش‌بینی می‌کند؟ گفت:« اولین صرافی رمزارز در کشور بودیم و جزو 5 صرافی از نظر حجم و تعداد معاملات هستیم. در نظر داریم در میان سه صرافی برتر کشور قرار گیریم.»

برندگان خوش‌شانس یک دستگاه خودرو 207 و سفر به پاریس مشخص شدند

در پایان برنامه و با قرعه‌کشی زنده، برندگان خودرو 207 و کمک هزینه 150 میلیون تومانی سفر به پاریس مشخص شدند که با برنده 207 تماس گرفته شد. 

 

به اشتراک گذاری این مطلب
فیسبوک لینکداین تلگرام ایمیل کپی لینک پرینت
مطلب قبلی فراخوان تویوتا برای بازگشت 13 هزار خودرو به کارخانه به دلیل مشکل در دوربین جلو و عقب فراخوان تویوتا برای بازگشت 13 هزار خودرو به کارخانه به دلیل مشکل در دوربین جلو و عقب
مطلب بعدی کیبورد ارگونومیک و قابل شارژ کنسینگتون با قیمت 70 دلار وارد بازار شد کیبورد ارگونومیک و قابل شارژ کنسینگتون با قیمت 70 دلار وارد بازار شد
1 کامنت
  • shayan گفت:
    تیر ۶, ۱۴۰۳ در ۷:۲۶ ق٫ظ

    ممنون از توضیحات شما ، ولی بنده ترجیح می دهم سرمایه گذاری خودم را در زمینه تخصصی تولیدات دانش بنیانها انجام بدهم تا اینکه ارز خود را با دست بدهم و با پا دنبالش داخل دادگاهها بدوم .
    در ضمن هیچ توضیحی در مورد ارزش افزوده خلق سود از منبع درآمد در هیچ کدام از رمز ارزها دیده نمی شود .

    برای پاسخ دادن وارد شوید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

- تبلیغات -
Ad image

مطالب پیشنهادی

هواوی تبلت MatePad Edge را معرفی کرد؛ رقیبی قدرتمند برای لپ‌تاپ‌ها و اپل
هواوی تبلت MatePad Edge را معرفی کرد؛ رقیبی قدرتمند برای لپ‌تاپ‌ها و اپل
فناوری و دیجیتال
هواوی میت ۸۰ پرو مکس معرفی شد؛ دو دوربین تله‌فوتو و باتری پرقدرت
هواوی میت ۸۰ پرو مکس معرفی شد؛ دو دوربین تله‌فوتو و باتری پرقدرت
فناوری و دیجیتال موبایل
خبر بد برای علاقه‌مندان؛ احتمال لغو تولید iQOO 15 Mini قوت گرفت
خبر بد برای علاقه‌مندان؛ احتمال لغو تولید iQOO 15 Mini قوت گرفت
فناوری و دیجیتال موبایل
هشدار جدی شیائومی به خریداران؛ افزایش قیمت گوشی‌ها در سال آینده قطعی شد
هشدار جدی شیائومی به خریداران؛ افزایش قیمت گوشی‌ها در سال آینده قطعی شد
فناوری و دیجیتال موبایل
- تبلیغات -
Ad image

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ممکنه به این مطالب هم علاقه داشته باشی

تسلا از ربات انسان‌ نما Optimus Gen 2 رونمایی کرد: نسل بعدی ربات‌ها
فناوری و دیجیتال

تسلا از ربات انسان‌ نما Optimus Gen 2 رونمایی کرد: نسل بعدی ربات‌ها

آذر ۲۶, ۱۴۰۲
واکسیناسیون کودکان ضروری است؟
سلامت و پزشکیویژه

احتمال فلج کامل برخی کودکان در اثر ابتلا به کرونا

اسفند ۲۵, ۱۳۹۹
ثبت رکورد جدید برای بیت کوین
ارز دیجیتالویژه

صعود نسبی ارزهای دیجیتال

خرداد ۶, ۱۴۰۰
چینی‌ها از واکسن جدید خود رونمایی کردند
سلامت و پزشکیویژه

نتایج تست انسانی واکسن کووپارس چه زمانی مشخص می‌شود؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ترندهای روز

  • کرونا
  • بیت کوین
  • ارز دیجیتال
  • طلا
  • واکسن کرونا
  • خودرو
  • اینستاگرام

آخرین اخبار

افشای بزرگ سامسونگ؛ عینک‌های واقعیت افزوده‌ای که همیشه همراه شما خواهند بود
افشای بزرگ سامسونگ؛ عینک‌های واقعیت افزوده‌ای که همیشه همراه شما خواهند بود
فناوری و دیجیتال
ZTE وارد میدان گوشی‌های تاشو شد؛ تصاویر نوبیا Flip 3 و Fold منتشر شد
ZTE وارد میدان گوشی‌های تاشو شد؛ تصاویر نوبیا Flip 3 و Fold منتشر شد
فناوری و دیجیتال موبایل
وان‌پلاس از میان‌رده جدید Ace 6T با باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپری رونمایی کرد
وان‌پلاس از میان‌رده جدید Ace 6T با باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپری رونمایی کرد
فناوری و دیجیتال موبایل
شیائومی با YU7 تسلا Model Y را پشت سر گذاشت
شیائومی با YU7 تسلا Model Y را پشت سر گذاشت
دسته‌بندی نشده
ما را دنبال کنید
تمامی حقوق متعلق است به رسانۀ خبری مدیاتی است.