رسانه مدیاتیرسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
جستجو
محبوب‌های گذشته
ذخیره ویس در واتس اپ
چطور ویس‌هایی را که در واتس اپ ارسال می‌شوند، ذخیره کنیم؟
آموزش و راهنما ویژه
eFootball PES 2021
راهنمای کامل حل مشکلات pes 2021 (هنگ، اجرا نشدن، گرافیک)
بازی و سرگرمی ویژه
حقوق معلمان 8 میلیون تومان شد؟
اعلام زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان 99
اخبار و رویدادها
مطالب تصادفی
راهنمای جامع بازی شبح یوتی؛ ۱۴ ترفند برای حرفه‌ای شدن
راهنمای جامع بازی شبح یوتی؛ ۱۴ ترفند برای حرفه‌ای شدن
فناوری و دیجیتال بازی و سرگرمی
Galaxy AI چگونه امنیت داده‌های شما را تضمین می‌کند
Galaxy AI چگونه امنیت داده‌های شما را تضمین می‌کند
فناوری و دیجیتال
Galaxy S25 چگونه مرز میان گوشی هوشمند و دوربین حرفه‌ای را از بین برد
Galaxy S25 چگونه مرز میان گوشی هوشمند و دوربین حرفه‌ای را از بین برد
فناوری و دیجیتال موبایل
در حال مطالعه: نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس / قطعه ندارید کالا نفروشید
به اشتراک گذاری
اطلاع‌رسانی
Font ResizerAa
رسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
Font ResizerAa
جستجو
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
ما را دنبال کنید
رسانه مدیاتی > فناوری و دیجیتال > فناوری ایران > نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس / قطعه ندارید کالا نفروشید
فناوری ایران

نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس / قطعه ندارید کالا نفروشید

آخرین به‌روز رسانی در ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
توسط نیما ذبیح الله زاده
منتشر شده در آذر ۳, ۱۳۹۹
به اشتراک گذاری
ویداس
به اشتراک گذاری

رسانه مدیاتی – به نقل از پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از انتشار خبر لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست، مشخص شد که برخی از مخاطبان ما به عنوان مشتریان این برند لوازم خانگی، از بخش خدمات پس از فروش ویداس ناراضی هستند . نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس در حقیقت به مشکلات متعددی مربوط می شود که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اصلی ترین مشکلات مشتریان این برند لوازم خانگی، نارضایتی از بخش خدمات پس از فروش لوازم خانگی ویداس است. آنطور که در نظرات کاربران مشخص است، خریداران لوازم خانگی ویداس پس از خرید محصول این برند لوازم خانگی با مشکلات فراوانی در خصوص خرابی محصولات این شرکت مواجه شده اند.

آنطور که مشخص است علت اصلی نارضایتی از محصولات ویداس کیفیت نا مطلوب کالاهای این شرکت و نبود قطعات در بازار است و خریداران نتوانستند قطعات مورد نیاز تعمیر این کالاها را در بازار لوازم خانگی پیدا کنند.

- تبلیغات -

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید عمده ترین مشکلات خریداران لوازم خانگی ویداس کیفیت پایین محصولات و همچنین عدم پاسخگویی مناسب بخش خدمات ویداس است که باعث شده مشتریان این برند لوازم خانگی مشکلات خودرا با ما در میان بگذارند.

نکته دیگر نارضایتی مشتریان لوازم خانگی ویداس خرابی و یا کیفیت نا مناسب محصولاتی است که مدت زمان طولانی از خرید آنها نمی گذرد.

پاسخ خدمات ویداس به مشتریان : قطعه نداریم، ممکن هم نیست موجود شود!!!

اما در تازه ترین اتفاق که باعث نارضایتی شدید یکی از مشتریان ویداس از خدمات پس از فروش این برند لوازم خانگی شده، نوع پاسخگویی نامناسب خدمات پس از فروش ویداس است.

در همین رابطه مشتری ناراضی لوازم خانگی ویداس گفت : بنده یک عدد ترازو ویداس مدل VI6298 را خریداری کردم که پس از مدتی استفاده متوجه شدم که مشکل تمام شدن سریع باتری دارد. دو سال تمام ترازو در نمایندگی خاک خورد و مشکل بنده حل نشد.

وی ادامه داد : به ما می گویند از کالای ایرانی حمایت کنیم، چگونه؟ اینکه محصولی را خریداری کنیم و پول زحمت کشیده را خرج محصولات بی کیفیت کنیم؟ از طرفی وقتی با مشکل قطعات مواجه می شویم، هیچکسی پاسخ مارا نمی دهد.

نکته قابل تامل در ماجرای این مشتری ناراضی ویداس نوع پاسخگویی خدمات پس از فروش این شرکت است.همانطور که در تصاویر ارسالی این مخاطب مشاهده می کنید، خدمات پس از فروش ویداس بعد از دو سال به راحتی به مشتری خود می گوید که قطعه نداریم، ممکن هم نیست موجود شود!!!

خدمات پس از فروش، بازوی توانمند توسعه برند های جهانی است اما اینکه یک برند نسبت به مشتریان خود احساس مسئولیت درستی نکند قطعا باعث کاهش مشتری و در نهایت تعطیلی کامل آن مجموعه خواهد شد. مشکلات خدمات پس از فروش حتی برای بزرگترین برندهای جهان نیز اتفاق می افتد اما نحوه پاسخگویی وجلب رضایت مشتری برای تمام شرکت های بزرگ جهان در اولویت است. اینکه به سادگی به مشتری خود بگویی قطعه نداریم و امید به آمدن قطعه هم نباید داشته باشید، نه منطقی است و نه قانونی.

نکته دیگر ماجرا نارضایتی مشتری ویداس در مصاحبه مدیرعامل ویداس است. مهدی ارجمندی؛ مدیرعامل لوازم خانگی ویداس در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در گفتگویی با خبرنگار ما اعلام کرده بود که بیش از 80 درصد قطعات مصرفی را داخلی سازی کرده ایم.

حال باید از مهدی ارجمندی به عنوان مدیرعامل ویداس پرسیده شود که اگر 80 درصد قطعات محصولات ویداس داخلی سازی شده، دلیل این حجم از نارضایتی و نبود قطعات لوازم خانگی ویداس چیست؟

اگر این محصول جز آن دسته از محصولات وارداتی است که به اسم تولید ملی به مشتریان فروخته می شود، مسئولان محترم در شرکت ویداس می دانند که در قوانین واردات قراردادی با نام LOC به معنی تامین قطعات تا 10 سال پس از فروش آخرین محصول وجود دارد. آیا برای محصولات احتمالی وارداتی خود این قرارداد لحاظ شده است؟ یا اینکه این محصولات و محصولات مشابه به صورت فله ای وارد کشور شده اند و در نهایت مشتریان باید تاوان این بی مسئولیتی را بدهند؟

به اشتراک گذاری این مطلب
فیسبوک لینکداین تلگرام ایمیل کپی لینک پرینت
مطلب قبلی اطلاعات بیماران کرونایی طرح استعلام اطلاعات بیماران کرونایی آغاز شد
مطلب بعدی وام کرونا زمان و شرایط ثبت نام وام کرونا مشخص شد
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

- تبلیغات -
Ad image

مطالب پیشنهادی

uzir6injdI60169qe4UvGBe5yQ4lpRorRvmgY0bQ
بهترین کیف پول دوج کوین: معرفی امن‌ترین گزینه‌ها برای نگهداری DOGE
معرفی بیزینس
قیمت‌های سری vivo X300 فاش شد؛ رقابت تنگاتنگ با اوپو شدت می‌گیرد
قیمت‌های سری vivo X300 فاش شد؛ رقابت تنگاتنگ با اوپو شدت می‌گیرد
فناوری و دیجیتال
دیگر بخش‌های کتاب صوتی را فراموش نمی‌کنید؛ هوش مصنوعی اسپاتیفای خلاصه داستان را ارائه می‌دهد
دیگر بخش‌های کتاب صوتی را فراموش نمی‌کنید؛ هوش مصنوعی اسپاتیفای خلاصه داستان را ارائه می‌دهد
فناوری و دیجیتال
پرفورمنس خیره‌کننده خودرویی شیائومی؛ سوددهی سریع و عبور از فروش ۳۵۰ هزار دستگاه
پرفورمنس خیره‌کننده خودرویی شیائومی؛ سوددهی سریع و عبور از فروش ۳۵۰ هزار دستگاه
خودرو و حمل نقل
- تبلیغات -
Ad image

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ممکنه به این مطالب هم علاقه داشته باشی

همراه اول
فناوری ایران

بیش از هزار هیئت مذهبی از همراه اول برای تخصیص اقلام بهداشتی تقدیر کردند

آبان ۱۰, ۱۳۹۹
مذاکره با گوگل، اینستاگرام و واتساپ
فناوری ایرانویژه

مذاکره با گوگل، اینستاگرام و واتساپ؛ چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۹
ساخت فروشگاه اینترنتی؛ پرفروش‌ترین خدمات وردپرس در ایران
فناوری ایران

ساخت فروشگاه اینترنتی؛ پرفروش‌ترین خدمات وردپرس در ایران

اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۴
مشارکت همراه اول در هفتمین مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر
پیشنهاد سردبیرفناوری ایرانویژه

مشارکت همراه اول در هفتمین مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر

اسفند ۱۳, ۱۴۰۱

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ترندهای روز

  • کرونا
  • بیت کوین
  • ارز دیجیتال
  • طلا
  • واکسن کرونا
  • خودرو
  • اینستاگرام

آخرین اخبار

ریمیک «شاهزاده پارسی: شن‌های زمان» زودتر از اساسینز کرید بلک فلگ از راه می‌رسد
ریمیک «شاهزاده پارسی: شن‌های زمان» زودتر از اساسینز کرید بلک فلگ از راه می‌رسد
بازی و سرگرمی
هواوی تبلت MatePad Edge را معرفی کرد؛ رقیبی قدرتمند برای لپ‌تاپ‌ها و اپل
هواوی تبلت MatePad Edge را معرفی کرد؛ رقیبی قدرتمند برای لپ‌تاپ‌ها و اپل
فناوری و دیجیتال
افشای بزرگ سامسونگ؛ عینک‌های واقعیت افزوده‌ای که همیشه همراه شما خواهند بود
افشای بزرگ سامسونگ؛ عینک‌های واقعیت افزوده‌ای که همیشه همراه شما خواهند بود
فناوری و دیجیتال
ZTE وارد میدان گوشی‌های تاشو شد؛ تصاویر نوبیا Flip 3 و Fold منتشر شد
ZTE وارد میدان گوشی‌های تاشو شد؛ تصاویر نوبیا Flip 3 و Fold منتشر شد
فناوری و دیجیتال موبایل
ما را دنبال کنید
تمامی حقوق متعلق است به رسانۀ خبری مدیاتی است.